Klachtenregeling & garantie

Klachtenregeling:

  • De definitie van een klacht
    Een klacht vanuit de klant hopen wij uiteraard niet te krijgen, maar iedereen kan het oneens zijn met sommige dingen. Hiervoor hebben wij deze pagina aangemaakt en wij zullen er alles aan doen om deze klacht samen te verhelpen.
  • Indiening
    Een klacht kunt u indienen om een e-mail te sturen naar klachten@rrj-ict.nl wij zullen hier binnen 24 uur op reageren.
  • Verwerking van de klacht
    Na ontvangst van uw klacht zullen wij er zorgvuldig na kijken en terug kijken waar het mis ging en waarom het mis ging. Zodat wij hier samen uitkomen met de klant.
  • Contactpersoon
    RRJ ICT is een eenmans bedrijf dus de eigenaar (Roy van der Bruggen) zal uiteindelijk ook deze klacht afhandelen van u.
  • Opvolging
    Zoals eerder vermeld krijgt u binnen 24 uur een terugkoppeling vanuit ons. Dan zullen wij de klacht bekijken en samen kijken naar een oplossing.

Verwijzing naar het ODR platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Garantie:

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Contactgegevens

RRJ ICT

KVK: 81916809

BTW: NL003619108B22

De waardering van www.RRJ-Ict.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.
Begin met chatten!
Hulp nodig? Neem contact op.
RRJ ICT
Heeft u een klacht? Dan kunt u ook direct contact opnemen!
Gratis verzending vanaf €120,- | Snelle levering | Hoogwaardig kwaliteit | Garantie | BTW Factuur
This is default text for notification bar